streda 14. decembra 2011

setrime lesy ... a cas klientov

Moj podnet pre Telekom: 
"Dobry den, niekolko postrehov za posledne dni, ktore sa mi stali v suvislosti s vasou firmou: 1. asi 3 dni sa snazim dovolat na vasu jedinu bezplatnu linku, v akomkolvek case, beznadejne. 2. zmena papierovej formy faktury na elektronicku na predajnom mieste trvala vcera cca 35 minut, pretoze mlademu muzovi padol neviemkolkokrat system, kde sa to nahadzuje 3. samotna zmena, aby sa usterili lesy, ako deklarujete, pozostava z vytlacenia 8 listov papiera, kazdy tlaceny jednostranne (duplex je vymozenostou mnohych tlaciarni) a verim, ze aj vasich. 4. navyse ste si vyziadali moje telefonne cislo, kvoli zaslaniu akejsi SMSky, zrejme spojene s Klient ID, ktore nepotrebujem (mozete ma presviedcat o opaku). Kedze verim, ze je to vec legislativna, ze sa musia zmluvy tlacit na papier a podpisovat zakaznikom, je asi na mieste sa zamysliet, ci tlaciva, ktore tomu podla mojho nazoru nemusia podliehat, napriklad zmeny vykonavane ako ta moja, by sa jednooducho odoslali v pripade zaujmu klientovi na email. V konecnom dosledku o to prave ide, aby korespondencia (v tomto pripade faktury) chodili na email a usetrilo sa tak tlacenie papiera. Mimochodom, tlacite na recyklovany papier?"


prva "vtipna" odpoved:

Vazeny pan Marsalek ,

dovolte nam, aby sme touto cestou reagovali na Vas podnet doruceny dna 14.12.2011 a poskytli Vam nase vyjadrenie.

V uvode by sme Vam radi podakovali za Vas podnet. Aj takyto typ spatnej vazby prispieva ku kvalitnejsiemu nastaveniu nasich pracovnych postupov a zakaznickych procesov. Spolu s Vami dokazeme nasledne poskytovat nase sluzby lepsie, rychlejsie a kvalitnejsie.

Vo Vasom podnete vyjadrujete  nespokojnost spojenu so zriadeni Elektronickej faktury..

Dovolte nam uviest, ze v sucasnej dobe nie je mozne zabezpecit inu formu zriadenia sluzby .

Vasu pripomienku v plnej miere respektujeme a vazime si, ze takouto formou prispievate ku skvalitneniu nami poskytovanych sluzieb. Aj toto je skusenost, ktora poukazuje na to, kde su miesta a prilezitosti na neustale ucenie a zlepsovanie  nasich sluzieb.
Na zaver by sme radi upriamili Vasu pozornost na moznost rychlejsej komunikacie elektronickou formou pri rieseni akejkolvek Vasej poziadavky prostrednictvom nasej webovej stranky           www.telekom.sk v zalozke Kontakt / Napiste nam / Podnet.

Dakujeme Vam za Vasu doveru a zostavame s pozdravom.

R...   H...
Centrum sluzieb zakaznikom




na toto sa nedalo nereagovat:
Subject: Reakcia na Vasu zbytocnu odpoved o nicom.
From: "jaro.marsalek@gmail.com" <jaro.marsalek@gmail.com>
To: OFFICE <office@telekom.sk>
Kateg?rie: In? /
Email: jaro.marsalek@gmail.com
Moje telef?nne c?slo: 0556452603
Pros?m o odpoved: E-mailom na horeuveden? adresu


Ot?zka:
Mila slecna/pani H....,

rad by som sa Vam podakoval za Vase vyjadrenie. No neda mi nan nereagovat.
Pretoze na to, co som vam ja napisal v 4 bodoch, ste Vy dokazali odpovedat
jednou vetou, ze sa neda. Pravdu povediac, tu "omacku", ktorou ste obalili
vetu, ze sa to v sucasnom stave neda, ste mohli, ci radsej mali vynechat. O
bavam sa, ze presne toto je problem celeho Slovenska, ze vsetci na vsetko t
vrdia, ze "to sa neda".
Predpokladam, ze ako dost velka firma musite riesit vela podnetov, ci uz kl
adnych alebo zapornych, a navyse koniec roka bol asi dost hekticky.
To, ze zmena formy zasielania vypisu z papierovej na elektroinicku trvala t
ak dlho, som samozrejme ochotny akceptovat. Rad by som sa ale opytal este r
az, ci je mozne zabezpecit, aby ste taketo zmeny netlacili na 8 jednostrann
e potlacenych papierov, ale obojstranne (zrejme aj tohoto sa tykala Vasa od
poved, ze to sa neda, ale pre istotu sa pytam este raz) a druha vec, co ma
zaujimala, je, ci tlacite na recyklovany papier, predpokladam, ze na toto V
asa odpoved, ze sa neda, asi myslena nebola. Alebo ano???

Jaro Marsalek

P.S. bolo by vhodne, ze ak pisete a mozete ocakavat odpoved, lebo to, co st
e napisali, si vyzaduje vela reakcii, ste pisali z adresy na ktoru sa da re
akcia poslat. Ale zjavne je vasim zamerom, abyste spatne reakcie nedostaval
i. Takto sa spravate k svojim zakaznikom, ktori vas zivia (ja nie, a dufam,
ze aj tie haliere, ktore vam zatial platim, uz coskoro doplatim a konecne
prestanem byt vasim zakaznikom, ktorym som bol dlhe roky). Verim,z e skompo
novat nejaku odpoved, ktora aj cosi vypovie, a nielen to, ze sa nic neda, v
am uz nezaberie 2 ci 3 tyzdne.





o nieco intelgentnejsia odpoved:
Vazeny pan Marsalek,

dovolte nam zaujat stanovisko k Vasmu podnetu, ktory sme prijali dna 04. 01. 2012 a poskytli Vam nase vyjadrenie.

V prvom rade by sme sa Vam radi podakovali za prejavenu priazen suvisiacu s vyuzivanim sluzieb nasej spolocnosti.

Vo Vasom podnete ste nas poziadali o doplnenie Vasho predchadzajuceho podnetu.

Dovolujeme si Vam oznamit, ze v nasej spolocnosti tlacime vsetky dokumenty obojstranne. Pracovnici boli upozorneni na potrebu tlacit obojstranne. Zaroven Vam oznamujeme, ze dokumenty tlacime na recyklovany papier.

Adresa „podnet“ sluzi len na odosielanie emailovych sprav. V pripade zaslanie odpovede nan, nebude email spracovany. Vase dalsie podnety je mozne zasielat prostrednictvom nasej webovej stranky www.telekom.sk v zalozke Kontakt / Napiste nam / Podnet.

Verime, ze sa nam podarilo tuto zalezitost vyriesit k Vasej spokojnosti a ze nam svoju doveru zachovate aj do buducnosti.

Za porozumenie Vam dakujeme a zostavame s pozdravom.




PhDr. V... V...
Centrum sluzieb zakaznikom
Telekom



zrazu mam aktivovanu elektronicku fakturu k 1.2.2012, aj ked podla textu na zlu adresu, ale overene na predajnom mieste, ze ta adresa je spravna, aspon to fesak tvrdil

From: podnet
Date: February 8, 2012 10:37:22 AM GMT+01:00
To: "'jaro.marsalek@gmail.com'"
Subject: RE: _1059571401 Potvrdenie o uhrade nedoplatku.


Vazeny pan  Marsalek,
dovolte nam, aby sme touto cestou reagovali na Vas podnet   doruceny  dna 24.1.2012 a poskytli Vam nase vyjadrenie.
V prvom rade by sme sa Vam radi podakovali za prejavenu priazen suvisiacu s vyuzivanim sluzieb nasej spolocnosti.
Vo Vasom podnete ste nas poziadali o zriadenie Elektronicka faktura PDF.
Dovolujeme si Vam oznamit, ze na zaklade Vasej ziadosti sme Vam k 1.2.2012 zabezpecili zriadenie Elektronicka faktura PDF na e-mailaro.marsalek@gmail.com.
Zaroven Vam v prilohe zasielame fakturu za obdobie 12/2011 a 1/2012.
Na zaver by sme radi upriamili Vasu pozornost na moznost rychlejsej komunikacie elektronickou formou pri rieseni akejkolvek Vasej poziadavky prostrednictvom nasej webovej stranky   www.telekom.sk v zalozke Kontakt / Napiste nam / Podnet.
Za porozumenie Vam dakujeme a zostavame s pozdravom
A... D...
 
Centrum sluzieb zakaznikom

Telekom





No vcelku vtipne, kedze som si o tuto sluzbu ziadal uz 13.12.2012.
Daleko vtipnejsie je ale to, ze ked som dnes navstivil predajnu Telekomu v Avione, kde sa moja ziadost odohravala som sa dozvedel nasledovne. V prvom rade vysvitlo, ze ja som 13.12. iba poziadal o to, aby mi zasielali fakturu elektronicky. To este nic neznamena, pretoze potom musi nasledovat to, ze mi oni daju vediet, ze mi sluzbu zriadili a na to maju 30 dni!!!
Dalsou vtipnou informaciou bolo, ze zasielanie bolo stornovane zo strany zakaznika (???????), tak som toho fesaka poziadal o informaciu, kto to a kedy registroval, ze som si ja o cosi take poziadal, dalsia vtipna odpoved, ze to on tam nevie zistit, ze to sa musi spisat podnet (reklamacia) na presetrenie. Ked som mu oznamil, ze na konci nemusi nic tlacit, pretoze mu nic nepodpisem, tak mi povedal, ze on tym padom ziadnu reklamaciu spisovat nebude, pretoze on to musi mat podpisane.
Zaujimave je, ze zrazu v systeme vycital, ze ano, k 8.2.2012 mi bola zriadena elektronicka faktura, co sedi aj s mailom vyssie (v prilohe su aj faktury).
Katastrofalna firma so svojimi sluzbami. No a ako perlicka, vytlacenych 6 papierov jednostranne.


Kocurkovo nazivo!

3 komentáre:

  1. A toto je ich odpoved:

    "Vazeny pan Marsalek ,

    dovolte nam, aby sme touto cestou reagovali na Vas podnet doruceny dna 14.12.2011 a poskytli Vam nase vyjadrenie.

    V uvode by sme Vam radi podakovali za Vas podnet. Aj takyto typ spatnej vazby prispieva ku kvalitnejsiemu nastaveniu nasich pracovnych postupov a zakaznickych procesov. Spolu s Vami dokazeme nasledne poskytovat nase sluzby lepsie, rychlejsie a kvalitnejsie.

    Vo Vasom podnete vyjadrujete nespokojnost spojenu so zriadeni Elektronickej faktury..

    Dovolte nam uviest, ze v sucasnej dobe nie je mozne zabezpecit inu formu zriadenia sluzby .

    Vasu pripomienku v plnej miere respektujeme a vazime si, ze takouto formou prispievate ku skvalitneniu nami poskytovanych sluzieb. Aj toto je skusenost, ktora poukazuje na to, kde su miesta a prilezitosti na neustale ucenie a zlepsovanie nasich sluzieb.
    Na zaver by sme radi upriamili Vasu pozornost na moznost rychlejsej komunikacie elektronickou formou pri rieseni akejkolvek Vasej poziadavky prostrednictvom nasej webovej stranky www.telekom.sk v zalozke Kontakt / Napiste nam / Podnet.

    Dakujeme Vam za Vasu doveru a zostavame s pozdravom.

    Renata Hrabovska
    Centrum sluzieb zakaznikom"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkom prijemne som prekvapeny, ze sa mi ozvlao zopar mojich znamych, a uz aj poslali svoj podnet na Telekom, aby sa viac setrilo papierom. Uvidime aku to bude mat odozvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpovedaťOdstrániť